Районний семінар учителів української мови та літератури


23 квітня 2013 року на базі Вовчицького ліцею пройшов районний семінар учителів української мови та літератури, на якому обговорювалася тема «Проблеми сучасного уроку української літератури: переосмислення методів, прийомів та видів навчальної діяльності. Аналіз уроку вчителем».

Із презентацією «Сучасний урок української літератури. Типи уроків. Методи навчання. Форми роботи» виступила Гонта Тетяна Володимирівна, учитель української мови і літератури Калайдинцівської ЗШ І-ІІІ ст.

Дремлюженко Ольга Володимирівна, учитель української мови і літератури Тарандинцівської ЗШ І-ІІІ ст. ділилася досвідом із питання «Самостійна навчальна діяльність та її види на сучасному уроці української літератури», Бажуліна Алла Петрівна, учитель української мови і літератури Новаківської ЗШ І-ІІІ ст. говорила про «Використання творчих (креативних) завдань на сучасному уроці української літератури».

Всі виступи були надзвичайно змістовними, важливими і актуальними для вчителів перед переглядом уроку української літератури у 7 класі «Василь Голобородько. Світ природи і людини у вірші «З дитинства: дощ», який провела учитель-методист, спеціаліст вищої категорії Вовчицького ліцею Ткачук Наталія Миколаївна.

Словесники району відзначили високий рівень досягнення загальноосвітніх, виховних і розвивальних завдань уроку. Вони помітили велику кількість використаних учителем традиційних та інноваційних методів, форм і прийомів. Учні показали достатній рівень сформованості комунікативних навичок та творчих (креативних) умінь.

По завершенню уроку Ткачук Н.М. зробила його самоаналіз. У його аналізі охоче й активно брали участь присутні учителі української мови і літератури.

Учасники семінару, обговоривши всі питання, виробили такі рекомендації:

1. На засіданнях шкільних методичних об’єднань розглянути питання методів, прийомів та видів навчальної діяльності на уроках української літератури, опрацювати необхідну науково-методичну літературу.

2. На уроках української літератури системно впроваджувати нові види самостійної навчальної діяльності та творчих (креативних) завдань.

3. Учителям-філологам щорічно розробляти по одному уроку української мови чи літератури із використанням сучасних технологій навчання, форм і методів роботи та подавати до друку у фахові журнали та газети.

4. На засіданнях шкільних методичних об’єднань опрацювати питання аналізу та самоаналізу уроку.

Погода





Освітній веб-простір Лубенського району











Корисні посилання