Нарада для керівників дошкільних навчальних закладів


27 березня відбулася нарада керівників дошкільних навчальних закладів. На порядок денний виносилися питання:

1. Управлінська діяльність керівників ДНЗ.

2. Особливості ведення документації по організації харчування дітей у ДНЗ.

3. Ведення документації по кадрових питаннях.

4. Стан організації харчування у ДНЗ району.

5. Дотримання інструкції  з діловодства у Вищебулатецькому та Новаківському ДНЗ .

6. Підготовка  до проведення районного конкурсу «Вихователь року».

 

Ю.М.Білокінь, начальник відділу освіти Лубенської райдержадміністрації, ознайомила із вимогами, щодо написання наказів та листів у електронному і письмовому варіантах та оформлення управлінських документів.

Л.Г Кравченко, методист Лубенського районного науково-методичного центру, розповіла присутнім про особливості ведення документації з організації харчування дітей, ознайомила з нормативними документами та інструкціями, звернула увагу на необхідність дотримання норм під час організації харчування дітей у ДНЗ.

І.М. Леоненко, головний спеціаліст відділу освіти довела до відома завідувачів ДНЗ, особливості ведення документації по кадрових питаннях, правила заповнення трудових книжок, написання наказів з кадрових питань та ведення журналу обліку трудових книжок.

Л.С.Гайдай, методист Лубенського районного науково-методичного центру підвела підсумки виконання норм харчування дошкільними навчальними закладами за 2012 рік, звернула увагу на покращення норм харчування в порівнянні з 2011 роком, ознайомила присутніх з підсумками вивчення питання дотримання інструкції з діловодства у Вищебулатецькому та Новаківському дошкільних навчальних закладах та особливостями підготовки до проведення районного конкурсу «Вихователь року 2013».

Погода





Освітній веб-простір Лубенського району











Корисні посилання