Запровадження моделі громадсько-активної школи



31 жовтня у Новооріхівській ЗШ І-ІІІ ступенів відбулася педрада, на якій глибоко обговорювалося питання запровадження моделі громадсько-активної школи (ГАШ) у вищевказаному навчальному закладі. Директор школи Магура О.О. відмітила, що рішення про трансформування загальноосвітнього навчального закладу у громадсько-активну школу було прийняте на початку 2016 року, від тоді і розпочалася робота в даному напрямку.
Методист Лубенського районного методичного центру Плішенко В.П. наголосила, що громадсько-активні школи користуються великою популярністю у всьому світі, адже значною мірою, крім усього іншого, сприяють налагодженню стосунків між навчальними закладами, батьками, установами, організаціями, жителями сіл та формують активну громадянську позицію у школярів, підвищують імідж самого навчального закладу, оскільки, громадсько-активна школа – це школа, яка ставить за мету не тільки освітянські послуги для учнів, але й розвиток громади, залучення батьків і жителів до вирішення соціальних й інших проблем, які стоять як перед школою, так і перед громадою. Це така школа, яка прагне стати не тільки загальноосвітнім закладом, але й культурним, громадсько-ресурсним центром мікрорайону, села.
У рамках науково-методичного супроводу Валентина Панасівна ознайомила присутніх із концептуальними засадами діяльності ГАШ, вісями трансформації звичайної школи у громадсько-активну, міжнародними стандартами якості та критеріями оцінювання їх діяльності. Працюючи у парах та в групах, педагоги внесли пропозиції щодо розширення надання послуг школи громаді та у зворотному напрямку, визначили шляхи інформування громади про діяльність Новооріхівської ГАШ.
Координатор ГАШ Журавель Ю.В. прозвітувала перед присутніми за пророблену роботу у сферах «Волонтерство» та «Послуги».
Педагогічний колектив школи продемонстрував готовність до подальшого впровадження інноваційних технологій які, безумовно, сприяють позитивним змінам у навчально-виховному процесі.
Відомий громадський діяч і вчений Ларрі Е. Деккер сказав: «Завдання всіх майбутніх діячів руху громадсько-активних шкіл – це знайти кращі способи розкриття потенціалу в дітях, їхніх сім׳ях і всіх членах громади. Є неминучий зв’язок між тим, що відбувається вдома й на вулиці. Наша відповідальність – намагатися знайти спосіб зробити цей зв'язок позитивним». Дійсно, сьогодні сучасна школа повинна дати учням не тільки певні знання, уміння та навички, а й виховати соціально адаптовану та громадсько-орієнтовану особистість, яка після закінчення школи успішно займе своє місце в житті.

Погода





Освітній веб-простір Лубенського району













Корисні посилання