Використання загадок для формування різних типів мислення у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку


    7 грудня 2017 року на базі опорного закладу «Калайдинцівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Ф.Д.Рубцова» проведено тренінг «Використання загадок для формування різних типів мислення у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку» для вчителів початкових класів та вихователів закладів дошкільної освіти за участю Токаренко Н.М., методиста кафедри педагогічної майстерності Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського.

  

    У ході зустрічі Надія Миколаївна розкрила значення загадки у розвитку мислення, творчої уяви дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, ознайомила учасників з моделями конструювання тексту загадки, технологією роботи із загадкою.

 

  Під час практичної частини заняття педагоги вчилися складати «кольорові загадки», загадки за моделями (ознака, дія, різницеве порівняння, системний оператор), вправлялися у складанні загадок різними способами з використанням метафор.

   На закінчення зустрічі учасники обмінялись думками та враженнями від проведеного заходу.

  

 Надія Миколаївна побажала вчителям початкових класів та вихователям закладів дошкільної освіти плідної праці, високих досягнень у роботі.

Погода





Освітній веб-простір Лубенського району











Корисні посилання